Yardım

Faturamı Nasıl Öderim?

Ofislerimiz ve ödeme noktalarımızdan ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Ödeme Yöntemleri sayfasında yer alan hesap numaralarımıza EFT veya havale yapabilirsiniz.
Online İşlemler sayfasından kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yapıp gelen ekrandan Fatura İşlemlerim sekmesine tıklayarak, kart bilgilerinizi girip ödeme yapabilirsiniz.
 

Modemden Uzaklaşınca Çekmiyor Ne Yapabilirim?

Modeminizi evinizde veya işyerinizde kullanım alanlarınızı ortalayacak şekilde konumlandırmalısınız.
Wifi sinyal güçlendirici kullanmak, büyük mekanlar için güzel bir çözüm olabilir. (Gecikmelere sebebiyet verebilir.)
Modeminizin haftada bir kez fişini çekip 30 sn. sonra tekrar takmanız, gecikmesiz ve hızlı internet kullanmanıza yardımcı olur.
Eski teknolojiler internet performansınızı kötü etkileyebilir. Yeni teknolojiler daha verimli internet kullanmanıza yardımcı olur. (3 yıldan eski cihazların yenilenmesi tavsiye edilir.)

Probleminizin devam etmesi durumunda Online İşlemler sayfasından kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yaparak gelen ekrandan arıza kaydı sekmesine tıklayarak arıza kaydı oluşturabilir veya bağlı olduğunuz şubenin telefon numarasını arayarak arıza kaydı bırakabilirsiniz.
 

İnternetim Neden Yavaş?

Bağlantı hızınız; bağlanmaya çalıştığınız sitenin durumuna, kablosuz bağlantılarda modeme olan mesafeye ve çevresel faktörlere bağlıdır.
Modeminizi kapatıp açınız.
Modeminizi belli aralıklarla kapatıp açarak zaman zaman yaşanabilecek geçici bağlantı ve hız sorunlarını giderebilirsiniz. Modeminizin fişini çekip 30 saniye bekledikten sonra yeniden takarak ışıkların yanmasını bekleyiniz.
Başka siteleri kontrol ediniz.
Tek bir sitede sorun yaşıyorsanız bu durum bağlanmaya çalıştığınız siteden kaynaklanıyor olabilir.
Kablosuz bağlantılarda internete bağlandığınız cihazın modeme olan uzaklığı ve çevresel faktörler bağlantı hızınızı etkiler.
Modeminizden uzak bir noktada internete bağlanmaya çalışıyorsanız, sinyal güçlendirici ürünler kullanılarak bağlantı hızınızı iyileştirebilirsiniz.

Probleminizin devam etmesi durumunda Online İşlemler sayfasından kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yaparak gelen ekrandan arıza kaydı sekmesine tıklayarak arıza kaydı oluşturabilir veya bağlı olduğunuz şubenin telefon numarasını arayarak arıza kaydı bırakabilirsiniz.
 

Kablosuz Ağıma Neden Bağlanamıyorum?

Modeminizin kablosuz bağlantı özelliği kapalı olabilir, internete bağlanmaya çalıştığınız cihazın ayarlarını yeniden yapılandırmanız gerekebilir.
Modeminizin WLAN ışığını aşağıdaki durumlara göre kontrol ettikten sonra WLAN özelliği kapalı ise modeminizin kurulum kitapçığından faydalanarak modeminizin kablosuz özelliğinin açık olduğundan emin olunuz.

Wlan ışığı,​
-Yavaş Yanıp Sönüyor ise Veri Transferi ​Yapılıyor.
-Hızlı Yanıp Sönüyor​ ise WPS Bağlantısı Kuruluyor.
-Sabit Yanıyor ise Veri Transferi Yapılmıyor.
-Yanmıyor ise WLAN Özelliği Kapalı.
 Bilgisayarınızın sağ alt köşesinde bulunan kablosuz işaretinden bilgisayarını​zın kablosuz özelliğinin açık olduğundan emin olunuz. Bilgisayarınızın kablosuz ağ anahtarını açtıktan sonra kablosuz ağınıza bağlanmayı tekrar deneyiniz.

Probleminizin devam etmesi durumunda Online İşlemler sayfasından kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yaparak gelen ekrandan arıza kaydı sekmesine tıklayarak arıza kaydı oluşturabilir veya bağlı olduğunuz şubenin telefon numarasını arayarak arıza kaydı bırakabilirsiniz.
 

İnternetimle ilgili problem yaşıyorum. Ne yapmalıyım?

Online İşlemlerde arıza kaydı oluşturmalı veya bağlı olduğunuz şubenin telefon numarasını arayarak arıza bildirmeniz gerekmektedir.
Sistem üzerinden bize ulaşan arıza kayıtlarını önce uzaktan müdahale ediyoruz.
 

Altyapısız Nasıl Hizmet Sağlıyorsunuz?

Air Fiber ismini verdiğimiz bir sistemdir. Şehrin yüksek bölgelerinde verici istasyonlar bulunur.
Evinizin çatısına bir alıcı anten (16x16cm) yerleştirilir. Anten en yakın verici istasyona yönlendirilir.
Bu antenden dairenize kablo çekilir ve gelen kablo modeminize takılır. Bu sayede internete erişim sağlamış olursunuz.
 

Taahhüt var mı?

Taahhütümüz yok. 15 gün memnuniyet süreniz var. 15 gün içinde memnun kalmazsanız paranızı iade ediyoruz.
 

Kota var mı?

Tüm tarifelerimiz sınırsızdır. AKN ve AKK bulunmamaktadır.

Modem Kurulum Dosyaları

Modem kurulumu yaparken, doğru modele uygun olanı seçtiğinizden emin olunuz. Modeminizin modelini, üzerinde bulunan etiketten öğrenebilirsiniz.

Huawei HG255s

Huawei HG253s

Mercusys MW305R


Modem Konfigürasyon Dosyaları

Modem konfigürasyon dosyasını yüklerken, doğru modele uygun olanı seçtiğinizden emin olunuz. Modeminizin modelini, üzerinde bulunan etiketten öğrenebilirsiniz.

Huawei HG255s

Huawei HG253s

 

E-Bülten aboneliği

Bizden duyurular, önemli bilgilendirmeler, kampanyalar ve haberleri almak istiyorsanız aşağıdaki telefon numaranız veya e-posta adresinizi yazabilirsiniz.

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.